Pages

6 Ocak 2014 Pazartesi

Keçe Harf Anahtarlık ;)

Nazar boncuğu denemesinden sonra bir de harf denemesi yapmak geldi aklıma..Aklıma geleni hemen yapmazsam olmaz...yerimde duramam..hatta o gece mümkün değil uyuyamam..hemen aldım keçe,iğne iplik,makas her ne varsa başladım çalışmaya...


işte nazar boncuğunun yanına da pek yakıştı bence..kız kardeşimin isminin baş harfini seçtim..Merve'nin M'si..işte şimdi sırasıyla nasıl yaptığıma dair fotoğrafları ekliyorum buraya..

 önce harfimi kestim...baktım çok sade olacak minicik bir çiçek ekledim köşeye..



sonra nazar boncuğunda olduğu gibi kurdela ile anahtarlık halkasına takacağımız ipi yaptım ve dikmeye başladım.
  
dikerken bir taraftan da elyaf ile dolduruyorum ki puf puf olsun diye ;)






işte bitmiş hali..



bence çok cici oldu..ya sizce? bence evli,nişanlı çiftlerimize güzel bir süpriz olabilir.ya da magnet bile yapabiliriz..

0 yorum:

Yorum Gönder