Pages

14 Ocak 2014 Salı

Keçe Çocuk Odası Kapı Süsü ;)

Evet bugün çok sevdiğim bir arkadaşımın biricik kuzusu Eylül için bir kapı süsü hazırladım.Bugünkü yazımda sizlerle yapım aşamalarını paylaşacağım..

evet öncelikle temamı belirlerdim.Bu kez hayvanlı ve cıvıl cıvıl bir kapı süsü olsun istedim..Bir zürafa,bir kedicik ve bir köpek olsun istedim..

önce kalıplarıma göre hayvanlarımı kestim..


 ve sırayla hepsini diktim...



işte zürafamızın dikişi bitti.
 şimdi köpeğimizi ve

kedimizi dikiyorum..
 içlerini dolduruyorum..
 işte zürafa ;)


vee 3 kafadar hazır ;)
şimdi onları nasıl bir araya getirelim???

 ben bir çerçevenin üstünde dursunlar istedim..
şimdi çerçeveyi yapıyorum..


çerçeveye figürlerimi birleştiriyorum.. veee sonuç buuu :)


evet kapı süsümüz hazır..Minik Eylül güle güle kullansın..
herkese mutlu günler dilerim ;)

0 yorum:

Yorum Gönder