Pages

22 Ocak 2014 Çarşamba

Keçe Bebek Baykuş Magnet ;)

Sanırım keçeye yakışan en cici figür baykuş...istediğimiz her renkte,her büyüklükte baykuş yapabiliriz ;) o kadar çok sevimli oluyor ki insanın yaptığı şeyleri tek tek sevesi geliyor :)

 önce her zamanki gibi kendimize bir resim seçtik..bu defa netten bir çizim seçtim..



sonra o kalıbım oldu..kalıbıma göre kestim;




şu renklerin güzelliğine bakar mısınız?renk renk,çeşit çeşit burada patron benim :)nasıl istersem öyle yaparım :)

ve başladım dikmeye :)



önce gözler...
sonra gagalar...

bunlar gövde ile birleşmeye başladı


işte mor baykuşumuz oluştu bile..



işteee diğerleri de bittiiii :)

çok şirinler di mi? ben çok sevdim hepsini çok sevdim :) şu anda dolgusuzlar istersek dolgulu da yapabiliriz..

hııımmm düşününce sadece magnet değil broş,bebekler için kapısüsü,kız çocukları için taç ve toka dahil pekçok şey yapabiliriz...umarım yaptıklarım size de farklı fikirler veriyordur..
herkese güzel günler dilerim ;)


0 yorum:

Yorum Gönder