Pages

25 Aralık 2013 Çarşamba

Yılbaşı İçin Magnet ve Anahtarlıklar;)

Yılbaşı geldi gelecek..yeni yıla çok az kaldı.artık sevdiklerimize vermek için kendi ellerimizle  küçük şirin hediyeler yapabiliriz..bende polar,keçe ve bocukları kullanarak yılbaşı hediyelerimin bir kısmını hazırlamay başladım..
işte kullanacağım kalıp..önce kendim şekli kafamda tasarladım..içi dolgulu olacağı için büyüklüğünü ayarlayıp çizdim..ve polar kumaşı ona göre kestim..




uygun renkleri düşünüp ayarladım ve başladım dikmeye...önce eldivenlerin üstüne keçe ve bocuktan küçük bir detay ekledim..



eldivenlerin bilek kısmını ise istediğim renk keçe ve bocuklarla detaylandırdım :)


bazıları için düğme bile kullandım :)


ve işte en güzel kısmı bütün bu parçaları birleştirip bütünü görmek...




bazılrını magnet olarak,bazılarını ise anahtarlık olarak ayarladım..vee işte el emeği göz nuru minik yılbaşı hediyelerimiz hazır.. 


sizde evinizde bulunan parça kumaşlarla sevdikleriniz için  minik süprizler yapıp onları mutlu edebilirsiniz..herkese mutlu günler :)

0 yorum:

Yorum Gönder