Pages

30 Aralık 2013 Pazartesi

Keçe Kalp Broş :)

Bir önceki yazımda yayınladığım minik keçe kalplerin bir kısmı rengarenk bir broşa dönüştü..Yarınki misafirlerime verebileceğim cici bir hediyem daha oldu...
Şimdi  nasıl yapıldığını aşama aşama görelim...

Önce mini mini kalpler kesiyoruz istediğimiz renklerde...Ben renk ayrımı yapmıyorum her rengi seviyorum :)
Sonra bu kalpleri üstüne yerleştireceğimiz bir kalıp çizip uygun bir renk keçeyi ( ben ten rengini seçtim) bu kalıba göre kesiyoruz..



Daha önce kestiğimiz minik kalpleri isteğimize göre sırasıyla bu büyük kalbimizin üstüne tek tek dikiyoruz...




Ve son minik kalbimizi de dikiyoruz..Şimdi broşumuzun biraz da arka tarafı ile ilgilenelim..Malum hediye olacak güzel olsun..



Arkadaki dikiş izleri belli olmasın diye yine önceki kalıbı kullanarak aynı büyüklük ve renkte ikinci bir kalp kesiyoruz.Bunu sıcak silikonla diğerine yapıştırıyoruz.
  


işte en son aşamaya geldik.Broş iğnesini de sıcak silikonla yapıştırınca broşumuz bitti.


Broşumuz hediye edilmek üzere sahibini bekliyor :)


Yapımı hem çok kolay hem çok eğlenceli.Ben daha önce keçe ile ilgili başka sitelerde ve bloglarda görmüştüm benzerlerini.Sonra kendim de yapmaya karar verdim..Sizlerle paylaşmak  istedim.Umarım sizlere de farklı tasarımlar yapmada bir fikir olur..Bol hobili ve bol renkli günler dilerim...





0 yorum:

Yorum Gönder