Pages

10 Temmuz 2014 Perşembe

Keçe Çerçeve Yapımı ;)




Merhabalar;
Sizin keçe çalışmalarınız nasıl gidiyor bilmem ama benimkiler gayet iyi..tam gaz yeni denemelerle devam ediyorum keçe çeşitlemlerime..  bugün yine kendime keçe ile ilgili yapacak farklı bir şey daha buldum. Keçe çerçeve yapmamıştım daha önce hiç. Bugün oturdum ve denemeye karar verdim. Önce kağıda bir çizim yaptım, ilk denemem olduğu için fazla büyük olsun istemedim. Sonra onu kalın keçeme uygulayıp kestim, rengi de pembe olsun istedim. Arka kısmı boş kalmasın diye krem rengi keçeden bir arka plan kestim ve bunu sıcak silikonla yapıştırdım. Baktım ki çok sade oldu ön tarafına daha önce yaptığım fiyonklardan bir tanesini ekledim ve işte sonuç bu. Arkasına mıknatıs takılarak magnet olarak da kullanılabilir.

Nasıl sizce güzel olmuş mu?Ayyy ben çok beğendim ve yeni modeller deneyeceğim...Bir başka keçe denemesinde daha buluşmak üzere hoşçakalın :)

0 yorum:

Yorum Gönder