Pages

8 Şubat 2014 Cumartesi

Keçe Baykuş Oyuncak ;)

Yeni doğacak yeğenimin odasının hazırlıkları tüm hızıyla sürüyor..bende onun için minik ve sevimli bir baykuş oyuncak yapmak istedim..



blogumun simgesi olan mavi baykuşum bunun için çok uygun geldi bana bende hemen onun resmini yazıcıdan çıkarttım ve başladım işe:)
resimde görüldüğü gibi uygun renk keçelerimi kalıbıma göre tek tek kestim..



ve şimdi sıra dikişimizi konuşturmaya geldi...evet işin en tatlı yeri parçaların tek tek bir araya gelmesi..



işte içini de doldurdum ve tontiş bir baykuşumuz oldu...amannn pek de tatlı oldu :)
hıımmmm sanırım kanatlarını unuttuk şimdi onları da ekleyince herşey tamam olacak ....evetttt bitttii :) 


yeğenimin ilk oyuncağı benden umarım her zaman severek oynar...minik BENGÜ'müzü dört gözle bekliyoruz...

0 yorum:

Yorum Gönder