Pages

30 Eylül 2013 Pazartesi

Şirin Ponponlardan Bir Demet :)


Keçeden sonra en çok sevdiklerimden birisi ponponlar..Ponponlarla o kadar çok şey yapabiliriz ki saymakla bitmez.İşte bir tane örnek size...Ponpon demeti :)


 Öncelikle istediğim renklerde ip seçimi yaptım.Sonra başladım onlardan çeşit çeşit ponpon yapmaya..


 İstediğim sayıda yapınca önceden aldığım çöp şişlere ponponlarımı geçirdim.Vazoda daha estetik bir görüntü oluşturmak için çöp şişlerin bazılarını kısalttım..Bu arada evdeki cam kavanozlardan birinin dışına şeffaf silikon sıktım ve vazonun etrafını ponpon yaparken kullandığım iplerle sardım.


Kavanouzum hazır olunca ponponları istediğim şekilde yerleştirdim..


Ve sonuç işte bu..Şimdi kapının girişinde ayakkabılığın üstünde duran sevimli bir demet ponpon çiçeğim oldu :)Üstelik tüm bunları yapmak birkaç saatimi aldı.Ben çok beğendim umarım siz de beğenirsiniz...

0 yorum:

Yorum Gönder